Fifa 11 - Cum sa joci in multiplayer prin Tunngle

Luati programul de jos si instalati-l.

Faceti-va un cont aici urmand sa primiti prin mail un link de confirmare pentru finalizarea lui.

Deschideti Tunngle, logati-va si la Network Explorer accesati Sport->Fifa 11 sau orice alta retea de network in caz ca e full si vreti sa faceti hostul propriu.

Dupa ce ati intrat intr-o retea intrati in joc la "lan play", vor aparea diverse servere facute de altii useri, alegeti unul, intrati, si incepeti jocul.


De recomandat daca vreti sa jucati cu un anume adversar si doriti sa creati un lobby room veti observa ca in reteaua de network Fifa 11 din cauza popularii de multi useri nu puteti crea hostul afisand un mesaj de genul ca-i full. Sa rezolvati problema asta trebuie sa intrati in alta retea cu useri mai putini cat si adversarul si unul din voi creeaza hostul si celalalt va intra iar meciul e gata sa inceapa.

Si ca sfat, inainte de a deschide programul cat si jocul, e bine sa dezactivati firewall-ul antivirusului cat si cel al windows-ului. GL & HF !


2 comentarii:

Anonim spunea...

sal am si eu o intrebare eu joc fifa 11 prin game ranger si as dori sa stiu si eu daca poti sami zici si mie de ce de vreo 4 zile imi da eroare conn has timed out ..... acolo dak sti u la looby room knd creezz cu oricine joc la fel imi da am bagat windows din nou fifa din nou am zis k poate e de la ele degeaba te rog daca ai un raspuns si pt mn ajutama .. ma gasesti pe adresa de mess lulusm3ch3ru ms

Anonim spunea...

nu functioneaza downloadu... http://auto-xenon.ro/

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2008 - 2012 Inc. All rights reserved Blogu' lui Iulian - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger edited by IulianG™